środa, 5 października 2011

My

No hej hej hej! wymyśliłam, że dodam nasze zdjęcie.
Chciałam po prostu, Bo my mamy
razem zdjęcia.No tak tutaj akurat jest w szkole
na jakiejś lekcji xd

wtorek, 4 października 2011

A disco outfit

Hej! Hej! Moi kochani czytelnicy. Dzisiaj mam dla Was 3 zdjątka z mojego ubioru
jaki miałam tydzień temu na szkolnej dyskotece. Nie jest zachwycający, nie ma wielu dodatków,
praktycznie żadnego, ale chodziło mi o to, żebyście zobaczyli moją nową koszulę-
czarno-czerwoną:) Makijaż wyszedł mi strasznie, a gdy pomalowałam rzęsy mascarą wyglądałam jak jakaś lalka Barbie, która ma przyklejone rzęsy. Mam nadzieję, że
spodoba Wam się mój dyskotekowy gust i z góry przepraszam za białe
skarpetki, ale zdjęcie było robione już po imprezce, więc w domu nie mogłam
nałożyć trampek.

Koszula - KappAhl
legginsy - Gatta
getry - miejski sklepik
kolczyki - stragan w Pradze
Pasek - KappAhl



piątek, 30 września 2011

Muzyczno-Literackie Piątki

Chciałabym wprowadzić na bloga takie coś jak "muzyczno-literackie piątki".
Co tydzień będę pisała o jakimś jednym piosenkarzu lub pisarzu, który zdobył wielką sławę
w Polsce czy na świecie. Chciałabym poruszyć temty osób, które "nas"-te młodsze
pokolenie wogóle nie interesują...
A naszych rodziców i dziadków fascynują.
Czy chcielibyście coś takiego na blogu?
Liczę na Wasze szczere komentarze.
Pozdrawiam Ola:*

wtorek, 20 września 2011

wtorek, 13 września 2011

Ustroń


W piątek wybrałam się na małą wycieczkę do Ustronia. Było cudownie!
Pogoda nawet, nawet i śliczne widoki:)
Przywiozłam Wam kilka zdjęć, szczególnie, że byłam na baranie i karczku u kolegi mojego
taty, ale zdjęcia niestety nie mam...

Adam Małysz z białej czekolady


Osa nad którą się zlitowałam i wypuściłam na wolność...



Najlepsze drugie śniadanie w życiu!
Już niedługo na youtubie ukaże się 1 odcinek nowego serialu "Horry Potter i Przyjaciele", który
wymyśliłam ja, Karola i jeszcze nasze dwie koleżanki Majka i Wika.
Film pojawi się najprawdopodobniej na kanale Maji, ale ja pewnie będę to lubić czy coś w tym stylu więc, zapraszam: http://www.youtube.com/user/SonnySmile01?feature=mhee

piątek, 9 września 2011

Recenzja-Nivea and Ziaja

Nie pisałam kilka dni, ale przyszedł czas aby napisać recenzje, bo długo jej nie było.
Wybrałam znowu firmę Nivea i Ziaja ponieważ te obie rzeczy mam w domu i na codzień
ich używam.
ANGEL STAR HOT CRUSH ŻEL POD PRYSZNIC


Jest to kremowy żel, a nie tylko żel. Mam go w swojej łazience i stoi na honorowym miejscu
przy wannie wraz z innymi płynami pod prysznic. Moim zdaniem jest dobry, chociaż
nie za bardzo mam Wam powiedzieć coś więcej o nim, ponieważ moja skóra tak
się przyzwyczaiła do żelów itp. że żaden nie robi na mnie jakiegoś większego wrażenia.
Jednak ten ma dodatkowo piękny zapach(malinowy) i kremową konsystencje.
9/10

krem do pielęgnacji dla dzieci i niemowląt



Ten krem jest dla dzieci i niemowląt. Kupiłam go pewnie dlatego, że jest bardzo delikatny, a moja
skóra na twarzy głównie jest bardzo wrażliwa. Gdy jakiś krem będzie miał nieodpowiedni
skład od razu jakiś chrosty mi wyskakują na policzkach:)
Ale przejdźmy do rzeczy.
Ten krem nie zawiera barwników i alkoholu, za co wielki plus.
Nawilża, chroni przed utratą wody i delikatnie natłuszcza skórę.
Zawiera witamine E i F, a także prowitamine B5.
Moim zdaniem jest świetny!
10/10

niedziela, 4 września 2011

Koncert Gwiazd

Wczoraj byłam na koncercie gwiazd programu X Factor.
Były Dziewczyny, Sweer Rebels, Małgorzata Stankiewicz, Mats Meguenni, Ada Szulc i Michał
Szpak. Mi się strasznie podobało, a pozatym koncert był za darmo, więc kto by się
nie skusił:) Gwiazdy śpiewały i dawały artografy.
Strzeliłam dla Was kilka fotek, a także mam 5 filmików, gdzie strasznie mi się ręka trzęsię, ale
Nie ma jeszcze wszystkich bo strasznie się długo ładują (16 min).









piątek, 2 września 2011

Ja Karola

no hej to ja Karola ;D mam 12 lat z resztą tak jak Ola. Uwielbiam zwierzęta i rysować wszyystko dookoła. Nigdy nie umiem tak się przedstawiać, więc nie napiszę tu dużo. Tyle na razie musi wam wystarczyć ;p

Nowa redaktorka-koleżanka

Chciałabym Wam przedstawić moją przyjaciółkę-Karolę.
Będzie ona pisać na blogu, przynajmniej mam taką nadzieję.
Może czasem wstawimy jakiś zdjęcia ze sobą razem, outfity itp.
Myślę, że sama Wam się przedstawi, więc...
Życzę jej miłego pisania!

Szkoła

Już pierwszy dzień ( a raczej drugi) za nami.
Ja miałam luzy w szkole. Jakieś tabelki z punktami, formy oceniania,
potrzebne podręczniki i takie tam...
Z mojego planu wynika, że cały tydzień mam zawalony od podstawówki, po muzyczną.
Dojdą mi jeszcze pewnie jakieś kółka i gimnastyka... Ehh, ja się mam z tą szkołą.
Chociaż odszedł mi jeden przedmiot, doszło mi więcej historii w tygodniu.
A pozatym na początku kwietnia piszę test kompetencji, więc pani od
j.polskiego i matmy zrobiły nam obowiązkowe kółko, co tydzień.
A wy jakie macie wrażenia po pierwszym dniu?
Ja się cieszę, że już jest jeden dzień bliżej do wakacji :D

Ps. Chciałabym powiedzieć, że posty będę się ukazywać rzadziej, a przynajmniej
te z outfitami. Częściej będą recenzje filmów, kosmetyków, co ubrać itp.

środa, 31 sierpnia 2011

Film-Smerfy

W niedzielę wybrałam się do kina na "Smerfy". Chociaż wydaje się, że smerfy to
takie istotki dla małych dzieci, ten film nadaje się dla każdego-młodszego, starszego:)
Dubbing podstawiają sławne osoby m.in. Jerzy Stuhr i Małgorzata Socha.
A teraz troszkę więcej o filmie (streszczenie z Filmweb):
Przygody uwielbianych przez wszystkich Smerfów - tym razem na dużym ekranie. Uciekając przed Gargamelem, Smerfy przedostaną się przez magiczny portal do dziwnego świata, niepodobnego do niczego, co do tej pory widziały: do Nowego Jorku. Papa Smerf i jego rodzina będą desperacko szukać drogi powrotnej do domu, zanim Gargamel ich dopadnie.
Mi się film bardzo podobał i serdecznie Was zapraszam do kin, abyście pooglądali tę
niezwykłą przygodę małych, niebieskich stworków, które do każdego zdania dają jakąś formę
słowa "smerf".




/źródło: filmweb, grafika Google/

poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Rest

To już ostatnia tura zdjęć z moich wakacji.
Te są pomieszane, bo nie miałam jakiegoś jednego tematu:)

Skusiłam się na watę cukrową:)
Tutaj się nudziłam, więc zrobiłam takie zdjęcie.
Pizza:) Mniam.
Już ten widok widzieliście, tyle że teraz jestem inaczej ubrana:D
Malutki kościołek w Besenovej.
Chmurki!
Tęcza, której prawie nie widać...
No a na koniec pobytu strzeliłm sobie tatuaż z henny, który kosztował mnie 5 euro (jakieś 20 zł).
Już mam nowy temat na następny post. Czekajcie!

sobota, 27 sierpnia 2011

Wellnes&Spa Besenova

Dzisiaj mam dla Was troszkę więcej zdjęć. Przedstawiają one Termalny Park Besenova, który
praktycznie jest takim Spa. Ja świetnie się bawiłam i zachęcam Was do pojechania tam na następne wakacje, chociaż można także w zimie, bo woda ma ok. 40 st.

Ja na zjeżdżalni, ale mam ubaw:)
Aquarobik, troszkę męczące, ale fajne.
Ta żółta zjeżdżalnia jest extra, bardzo szybko się zjeżdża, chociaż to po mnie widać .
Czerwona też fajna, ale można się zatrzymać po drodze:D
Basenik ze świetną wodą na powyżej 30 st. upału. Ani nie ciepła woda, ani nie zimna.
Basen 25 m i ja skacząca (ale mam minę)...
Spa w nocy.
Tu już za dnia:)
Basenik dla małych dzieci, więc jeśli macie młodsze rodzeństwo ono także będzie się świetnie bawić!
Basen Mara z ciepłą, normalną wodą.
Zjeżdżalnia o której Wam już wspominałam.

piątek, 26 sierpnia 2011

Wakacyjny outfit

Na wakacjach zrobiłam dla Was mały outfit połączony z przechadzką po Besenovej.
Jest on taki na luzie:) Myślę, że Wam się spodoba.

Bluzka-Hot Oil
Spodnie-H&M
Bluza-House
Buty-Ciżemka
Bransoletka-nie pamiętam